Vill ni ha hjälp med er PR-planering

Vill ni ha hjälp med er PR-planering

Igår kl. 14:51, av Joe Formgren

Vem säger vad till vilka? På vilket sätt och i vilka kanaler? Publika relationer eller ännu hellre "Publika reaktioner" är mycket mer än att bara få med någon nyhet i enstaka tidningar. Det skapar nämligen fler och bättre affärer samt ökar värdet på er verksamhet.

Vinternumret av Företagsbladet ute nu

10/11, 2020 kl. 11:40

Vinternumret av Företagsbladet, Gästriklands affärsmagasin, delas i dagarna ut till alla företag i Gästrikland. Magasinet är kostnadsfritt och innehåller annons...

Bli nikotinfri med en unik laserbehandling

9/11, 2020 kl. 17:22

Entreprenören Marie-Louise Göthlin besegrade 35 års rökning och grym nikotinabstinens med en unik behandlingsmetod som är en kombination av kinesisk medicin och...

En ljusning i coronamörkret för utrikesfödda arbetssökande och nyanlända

28/10, 2020 kl. 09:33

Coronakrisens har drabbat den svenska arbetsmarknaden hårt. Arbetslösheten har ökat rejält, särskilt bland utrikes födda, nya i Sverige (nyanlända), och unga....

Det krisar i skolan

28/10, 2020 kl. 09:24

Kris i skolan! Är det en nyhet? Vi har blivit så vana vid att det är kris i skolan att man knappast reagerar längre. Men är det verkligen kris? Vad är det då...

Marknadsföring med native advertising

Marknadsföring med native advertising

28/10, 2020 kl. 00:00, av Joe Formgren

Native advertising är ett engelskt uttryck som är lite lurigt att översätta då native i en direktöversättning betyder "inföding". En del vill kalla det naturlig annonsering men "redaktionella annonser" är nog den mest begripliga översättningen. Native advertising är nämligen annonser som är utformade så att de skall smälta in i sin omgivning på ett naturligt sätt.

Vad vill du läsa?

Publicera

Mer läsning

Google översättning

Senaste nytt

Nyhetsbrev

Hjälp

Stäng

Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Genom att fortsätta surfa godkänner du detta. Läs mer