Mobilanpassat samarbete med Gestrike Magasinet
15/2, 2017 kl. 11:17Sedan vi startade Gestrike Magasinet år 2001 har vi med förhållandevis små resurser gjort absolut allt för att våra två målgrupper skall vilja samarbeta med oss och att uppfylla vår roll som motpol till den stora tidningskoncern som annars skulle ha monopol på annonsmarknaden i regionen.
Det andra uppdraget är ju att du som läsare skall finna en hel del intressant läsning. Visst har vi ett litet behändigt format men vi försöker alltid få med det mesta av det bästa som våra läsare, dvs du, publicerar direkt på nätmagasinet http://www.gestrikemagasinet.se
Där finns alla artiklar som publicerats genom åren sökbara för att du som läsare skall kunna ta del av det som intresserar just dig. Allt naturligtvis helt gratis för dig som läsare.
Nu har vi dessutom mobilanpassat hela innehållet. Så för dig som läsare blir det både enklare och angenämare att ta del av allt innehåll i mobilen eller läsplattan.
För dig som är intresserad av PR och hur man själv kan arbeta med redaktionellt material är det bara att gå in och söka på t.ex Gluggen, Dahlboms Bil eller effect plus+ och följa deras storytelling. Det mesta av det bästa som publiceras på hemsidan blir med, helt eller delvis beroende på utrymme och läsvärde, i kommande nummer av Gestrike Magasinet.
Ordet är fritt och ditt, vad får vi läsa om er på http://www.gestrikemagasinet.se
Joe Formgren
med kollegor
Gestrike Magasinet
PS. Naturligtvis läser vi det nu gärna i mobilen - titta själv!
Denna artikel är publicerad på CFA Nytt via SvenskPress.se.
Se villkor här »
Kommentarer
Ingen har ännu kommenterat denna artikel, du kan bli den första!