Nyheter i Företagsbladet 2014
29/11, 2013 kl. 08:592014 kommer mycket att vara sig likt samtidigt som det sker några stora förändringar för Företagsbladet vilket kommer att gynna både läsare och annonsörer på flera olika sätt.
Då målsättningen är att Företagsbladet skall vara en av de ledande tidningarna i landet på att integrera läsarna, både i print och på nätet, lanserar vi därför ett helt nytt IT-paket inför det kommande året. Hädanefter kan ni nämligen använda Företagsbladet som kommunikationsplattform till alla era målgrupper genom flera olika kanaler. Förstärk all er marknadsföring genom att publicera på: http://www.foretagsbladet.se
Artiklar - publicera era senaste nyheter, stora som små, direkt på Företagsbladets hemsida. Det kan gälla ny personal, investeringar, intressanta kunduppdrag, spännande projekt ni står inför eller har genomfört tillsammans med andra.
Evenemang - publicera era kommande evenemang och de syns direkt på Företagsbladets hemsida liksom att Företagskalendern kommer att presenteras i det tryckta magasinet. Dessutom kan ni ta emot anmälningar direkt via ert evenemang och få mail för varje ny deltagare.
Erbjudanden - publicera aktuella erbjudanden direkt på Företagsbladets hemsida. Synkronisera era månadskampanjer med samma budskap både i print och på nätet för maximal effekt. Skillnaden är att du får ett mail och kundens e-postadress direkt då de anmäler sig via nätet.
Videos - publicera era filmer på Företagsbladets hemsida så når ni alla läsare 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan, som ett naturligt komplement till begränsade antal visningar i enskilda kanaler.
Det bästa av allt är att hädanefter kan ni enkelt distribuera era dynamiska budskap vidare, oavsett om det är artiklar, evenemang, erbjudanden eller videos, på nätet till alla tänkbara sociala medier som Facebook och LinkedIn med flera. Att ert material sedan även kan ingå i Företagsbladets nyhetsbrev till tusentals företagare och beslutsfattare i regionen är ytterligare en bra kanal och möjlighet.
Mätbara kampanjer - Ni får genom ett samarbete med Företagsbladet online nu helt nya möjligheter att mäta effekten av era budskap liksom att jämföra skillnaden och den totala genomslagskraften mellan kampanjerna i print respektive på nätet.
Allt innehåll i Företagsbladet kommer att fortsätta vara gratis för alla läsare även på nätet. Det blir inga betalväggar vare sig för e-tidningen eller det dynamiska materialet som hela tiden uppdateras löpande på http://www.foretagsbladet.se
Vad får alla läsare för budskap från just er verksamhet?
Joe Formgren
Företagsbladet
Denna artikel är publicerad på CFA Nytt via SvenskPress.se.
Se villkor här »
Kommentarer
Ingen har ännu kommenterat denna artikel, du kan bli den första!